جدیدترین اخبار و اطلاعات صنعت ساختمان جدیدترین اخبار و اطلاعات صنعت ساختمان .

جدیدترین اخبار و اطلاعات صنعت ساختمان

الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان (بخش 2)

اتاق ها

-اتاق نشیمن

رنگ های اتاق نشیمن را باید بر اساس رنگ های طبیعی موجود در اتاق انتخاب نمود. در وهله ی اول، باید رنگ کف اتاق، شومینه، آجرها یا کارهای سنگی را مورد توجه قرار داد و از تضاد (کنتراست) قوی میان سیاه آمیخته های تیره و روشن پرهیز کرد. چراکه تضادها باعث جلب توجه می شوند و چون معمولا چنین اتاقی را به مطالعه، استراحت، گوش دادن به موسیقی و گفتگو اختصاص می دهیم، میل نداریم هیچ موردی موجب پریشانی حواس ما گردد.

بهتر است پرده یا کرکره هایی را انتخاب کنید که تضاد کمتری با رنگ دیوار همجوار خود داشته باشند. به عنوان اصلی کلی، توصیه می کنیم که برای رنگ مبلمان، قالیچه ها و رویه ی صندلی ها، از درجاتی تیره تر از رنگ دیوارها استفاده کنید. با این کار، طرح اصلی اتاق نشیمن با رنگ ها در هم می آمیزد، بدون آن که تضاد فاحشی میان آن ها به چشم بخورد. می توانید با برگزیدن رنگ هایی مناسب برای وسایلی چون گلدان، آباژور و گیاهان تزیینی، سایه روشن های موثری به اتاق بیفزایید.


برچسب: الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان، رنگ در معماری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۰:۱۸ توسط:Barrett موضوع: معماری و طراحی داخلی نظرات (0)

الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان (بخش 1)

تصور کنید می خواهید اتاقی را با رنگ های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ آمیزی نمایید. چنین خصوصیاتی معمولا موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می شود.

نخستین نکته ای که باید به هنگام انتخاب الگوی رنگی مد نظر داشته باشید، شخصیت خود شماست. سایر سوالات مقدماتی عبارت اند از:

۱- چه نوع فعالیتی قرار است در این مکان انجام گیرد؟

۲- چه نوع رنگ های طبیعی در این مکان وجود دارد؟

۳- به چه مقدار نور احتیاج است؟ این فضا اساسا مکانی است روشن یا تاریک؟

۴- در این جا اساسا مایل به داشتن فضایی گرم یا سرد هستید؟

۵- آیا در پی ایجاد محیطی برانگیزاننده و شاد یا فضایی ساکت و آرام هستید؟

۶- آیا مایلید فضای اتاق بزرگ تر یا کوچک تر از اندازه ی واقعی آن به نظر برسد؟

۷- شکل اصلی اتاق چیست؟ باریک و طویل یا کوتاه و پهن است؟

۸- سقف اتاق بلند است یا کوتاه؟


برچسب: الگوهای انتخاب و کاربرد رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان، رنگ در معماری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۸:۴۴ توسط:Barrett موضوع: معماری و طراحی داخلی نظرات (0)

طراحی مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته لانه زنبوری (بخش 2)

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، مسجد “Basuna” واقع در مصر توسط گروه معماری Dar Arafa طراحی و به اجرا رسیده است. مسجد مصر بنایی ساختار شکن نسبت به بافت کهنه منطقه Sohag محسوب می شود. که جلوه تازه بودن آن نسبت به بافت قدیمی این منطقه خود نمایی می کند. این مسجد در منطقه ایی خاکی و پر سر و صدا قرار گرفته و به یک گورستان و ساختمان های مسکونی اشرافیت دارد. که همگی تحت تاثیر رفت و آمد احشام در خیابان ها هستند.

مشخصات کلی این پروژه عبارتند از:

    معمار : گروه معماری  Dar Arafa

    مکان پروژه : مصر

    معمار اصلی :   Waleed Arafa

    مساحت پروژه : 4843.76 فوت مربع

    سال ساخت : 2019


برچسب: طراحی مسجد، طراحی مسجد مدرن، معماری مسجد، مسجد باسونا، Basuna،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۷:۲۸ توسط:Barrett موضوع: معماری نظرات (0)

طراحی مسجد اسلامی مصر با گنبد تک پوسته لانه زنبوری (بخش 1)

 

مسجد باسونا پروژه ای ساختارشکن نسبت به بافت کهنه منطقه سوهاگ به شمار می رود که جلوه نوی آن نسبت به بافت کهن این بخش از مصر خودنمایی می کند. مسجد باسونا در منطقه ای پر سر و صدا و گرد و خاکی، مشرف به یک گورستان وساختمان های مسکونی می باشد که همگی تحت تاثیر رفت و آمد احشام در خیابان ها قرار دارند. جاده های خالی، بازارهای موقت هفتگی و سیرکولاسیون شهری قدیمی، از موارد تاثیرگذاری می باشند که بر روی پروژه مسجد تاثیرگذار خواهند بود. یکی از مهم ترین تاثیر عوامل فوق، تعبیه ورودی اصلی به بخش عبادتگاه مسجد بود.

طراحی ساختمان مسجد می بایست آرامش، صلح و هارمونی را به کاربران خود ارائه دهد. به همین دلیل چند نیاز ضروری را باید به بافت و طراحی مفهومی مسجد اضافه کند.


برچسب: طراحی مسجد، طراحی مسجد مدرن، معماری مسجد، مسجد باسونا، Basuna،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۵:۳۴ توسط:Barrett موضوع: معماری نظرات (0)

معرفی معماری حبابی

در بیان معماری «حباب، معماری هواست: سازه بادی که با عضو نازکی پوشیده شده و در حفره های ساختمان جای گرفته و سراسر سازه از بالا تا پایین را پوشانده است؛ حباب ها فضای نرمی را در داخل و سازه ی سختی را در خارج به وجود آورده اند که سبب شده فضای موجود و فضای جدید با یکدیگر ترکیب شوند.». ایده ی حباب ها الهام بخش کاربرد خلاقانه ی مصالح بوده تا محیطهای معماری حبابی که تا به حال از لحاظ سازه ای طراحی نشده و یا فاقد کیفیت تجربی هستند.

تاریخچه معماری حبابی

در سال ۱۸۸۷ – نه سال قبل از ساخت نخستین سازه المپیک در آتن توسط فیزیکدان لرد کلوین- چیزی که کلوین از خود پرسید این بود که اقتصادی ترین روش برای تقسیم کردن فضا به سلولهای مساوی چیست تا کمترین سطح در بین آن ها ایجاد شود. کلوین چنین راه حلی را ارایه کرد که سلول ها بایستی همانند حبابهای صابون دارای اشکال چهارده ضلعی باشند. این روش به مدت چهارده سال بهینه ترین روش برای تقسیم بندی فضا در معماری حبابی بود.


برچسب: معماری حبابی، موزه هیرشورن، مکعب آبی، نیکولاش گریمشاو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۳:۰۱ توسط:Barrett موضوع: سبک های معماری نظرات (0)

کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 2)

بحث گروهی پیرامون نظام طبقاتی حاکم در دوران ساسانی نکات جالبی را مطرح می کرد که یکی از آنها تناسب بین این نظام کاستی و ساختار سلسله مراتبی شهر است. بنابراین دانش، شهر گور، شهری کاملاً ساخته ساسانیان است. همچنین مسائل مطرح شده در مورد فضای مرکزی شهر بسیار قابل تامل بود. مسائلی در مورد ارتباط منار با سازه های دیگر (اگر وجود داشته اند)، کاربری آن محدوده، ارتباط منار با چهارطاقی باقی مانده از شهر باستانی و دلیل عدم تقسیم بندی فضای مرکزی شهر.

مساله مهم دیگر، دلیل ساخت منار بود. در ادامه چند کاربری متصور برای منار که در بحث گروهی ذکر شدند، آورده شده است:

 -با توجه به کاربری منارهای امروزی که نوادگان این منار باستانی محسوب می شوند، آیا این سازه در حکم شاخص و راهنمایی برای بنایی مهم در پیرامون خود بوده است؟ و اگر اینگونه بوده چرا بنا در نقطه مرکزی شهر ساخته شده و این بنای مهم در کنار آن قرار گرفته؟ رابطه این دو سازه چگونه بوده؟ آیا همجوار بوده اند یا جدای از هم؟


برچسب: شهر ساسانی بیشاپور، آثار تاریخی شهر فیروزآباد، زبان مردم شهرستان فیروزآباد، منار میلو، کاخ فیروز آباد، قلعه دختر از اردشیر، ساسانی بر فراز کدام رود است، آثار تاریخی فیروز آباد، قلعه دختر اردشیر ساسانی، شکل دایره ای، شهر گور، نظام طبقاتی، اردشیر خوره، معنی شهر گور، فیروزآباد، کاخ اردشیر بابک، علت نام گذاری شهر گور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۱۴ توسط:Barrett موضوع: معماری نظرات (0)

کاووش در ساختار و اجزا شهر گور بر اساس مستندات میدانی (قسمت 1)

 

آنچه از شهر گور باقی مانده مناری است که در نقطه مرکزی شهر ساخته شده و چند تپه خاکی که روزگاری البته حصارهای خشتی شهر را شکل می داده اند. با وجود باقی مانده های این منار مرتفع در میان این دشت وسیع، مسلماً اولین حسی که در ادراک فضا درگیر می شود، حس بینایی است که این منار خشتی با هر کاربری که پیش از این داشته، امروز حکم راهنمایی را دارد که مخاطب را مستقیم به میانه شهر گور می کشاند. منار مرتفع با زمینه ای از کوههای اطراف و خط آسمان باشکوهشان و همنشینی زیبای آبی آسمان صاف و رنگ اُکر خاک، تصویری است که بدون مزاحمت بصری و پیوسته و مدام دیده می شود. حس شنوایی اما در آرامش همه سکوت را جذب می کند و گهگاهی صدای باد که در میان محصولات زمینهای کشاورزی می پیچد.


برچسب: شهر ساسانی بیشاپور، آثار تاریخی شهر فیروزآباد، زبان مردم شهرستان فیروزآباد، منار میلو، کاخ فیروز آباد، قلعه دختر از اردشیر، ساسانی بر فراز کدام رود است، آثار تاریخی فیروز آباد، قلعه دختر اردشیر ساسانی، شکل دایره ای، شهر گور، نظام طبقاتی، اردشیر خوره، معنی شهر گور، فیروزآباد، کاخ اردشیر بابک، علت نام گذاری شهر گور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۹:۰۵ توسط:Barrett موضوع: معماری نظرات (0)

درباره الکترو صنعت پارسه

درباره الکترو صنعت پارسه

تعمیرات تخصصی الکترونیک صنعتی ( تعمیر اینورتر درایو ، تعمیر سافت استارتر ، تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و... )

الکترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فکری تعدادی از مهندسین و کارشناسان باسابقه و مجرب در رشته های الکترونیک و برق و صنایع وارد بازار کار و تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی از جمله تعمیر اینورتر درایو ، سافت استارتر و تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی شده است.

هدف و انگیزه اصلی در راه اندازی این مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آبادانی میهن عزیزمان و بی نیازی کشورمان در زمینه تعمیرات و خدمات رسانی به صنعت بود است .

در همین راستا تکنسینهای فعال در الکترو صنعت پارسه با بهره گیری از نیروهای تحصیل کرده و مستعد در عرصه تعمیرات اینورتر درایو های AC - DC - SERVO ، تعمیر سافت استارت،تجهیزات اتماسیون صنعتی،PLC،HMI،تعمیر ایسیو و یونیت کنترولرها،تجهیزات مدرن صنعتی،برد لوازم پزشکی،لوازم خانگی در کشورعزیزمان نمودند.

همچنین الکترو صنعت پارسه در زمینه مشاوره و راه اندازی تجهیزات صنعتی فعالیت مستمری داشته و دارد.

سعی و تلاش مدیریت الکترو صنعت پارسه افزایش بهره وری همراه با توسعه امکــــــانات سخـــت افزاری و نرم افزاری در شرکت و نیز انجام اصولی و کارشناسی کلیه پروژه ها با استفاده از امکانات و دانش نیروهای متخصص بوده است .

همچنین مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شرکتها - سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی و وارداتی میباشد.

تعمیرات تخصصی در مجموعه الکترو صنعت پارسه :

تعمیرات اینورتر های صنعتی / سافت استارتر / کنترل دما / ایسیو و یونیتهای کنترل

  • اینورتر های AC                                 
  • اینورترهای DC
  • سروو درایوها
  • سافت استارتر ها
  • کنترل کننده های دما
  • ایسیو و مانیتورهای ماشیهای سنگین و راهسازی

تعمیرات درایو های صنعتی شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار قدرت
  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار DC BUS
  • تعمیر مدار گیت درایو IGBT
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تست و تعویض پل دیود و IGBT
  • تعمیر بانک خازنی
  • تعمیر مدار CPU
  • تعمیر  کارت های I/O
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعمیرات اینورتر

تعمیرات سافت استارتر شامل موارد زیر میباشد : ( تعمیر سافت استارت )

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تعمیر مدار گیت درایو تریستور
  • تعمیر مدار بای پس
  • تعمیر مدار I/O
  • تست و تعویض تریستور
  • تعمیر CPU
  • تعویض رله های بای پس
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات کنترل دما شامل موارد زیر میباشد :

  • تعمیر مدار سوئیچینگ ( تغذیه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملکرد کنترلر
  • تعمیر کی پد و نمایشگر
  • رفع انواع خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری

تعمیرات ایسیو و مانیتور های خودروهای سنگین و راهسازی : ( تعمیر ایسیو )

تعمیرات مدارهای الکترونیکی انواع ماشینهای راهسازی ، اتوبوس ، تریلر ، کامیون  جرثقیل و ... تمامی برندهای موجود

  • تعمیر یونیت کنترل موتور
  • تعمیر یونیت کنترل گیربکس
  • تعمیر یونیت مدیریت ترمز
  • تعمیر یونیت  سیستم تعلیق
  • تعمیر یونیت تولید باد
  • تعمیر یونیت سیستم هشدار
  • تعمیر یونیت فلاشر
  • تعمیر یونیت کنترل آلاینده های خروجی
  • تعمیر یونیت کنترل تجهیزات اتاق
  • تعمیر مدار کولر و تهویه مطبوع
  • تعمیر یونیت ریتاردر
  • تعمیر مانیتور
  • تعمیر کیلومتر
  • برنامه ریزی و تغییر پارامتری

 

امکان تعمیر بردهای در مجموعه الکترو صنعت پارسه به شرح زیر میباشد : ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی اینورتر درایوهای AC - DC - SERVO در کیلوات مختلف ( تعمیرات اینورتر )

تعمیرات تخصصی سافت استارتر ها در کیلوات های مختلف ( تعمیر سافت استارت )

تعمیرات تخصصی انواع تجهیزات اتماسیون صنعتی ( HMI-plc و ... )

تعمیرات تخصصی انواع کنترل دما ها

تعمیرات تخصصی انواع بردهای صنعتی ( سویچینگ-منابع تغذیه و... ) ( تعمیرات درایو )

تعمیرات تخصصی تجهیزات ابزار دقیق

تعمیر تخصصی انواع یونیت کنترلرها - ecu خودروها و ماشین الات راهسازی – سنگین – خودروهای وارداتی و ایرانی

تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی خودرو و ماشین الات صنعتی

تعمیر تخصصی انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

تعمیر تخصصی انواع بردهای صنعتی (cnc و ... )

تعمیر تخصصی اینورترهای جوش رکتیفایر

تعمیر تخصصی بردهای لوازم پزشکی

تعمیر تخصصی انواع سوِیچینگ

مهندسی معکوس طراحی ساخت و کپی مدارات الکترونیکی

و ...

برندهای اینورتر ( تعمیرات اینورتر ) ، سافت استارترها ( تعمیر سافت استارت ) و کنترل دماهای صنعتی:

کنترل تکنیک Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - کب KEB - ای بی بی ABB - پارکر Parker - یوروترم Eurotherm - یاسکاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنایدر Schneider Electric - زیمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مکانیک Telemecanique - وکن Vacon - الین Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اینوت Invet - هیتاچی Hitachi - ویچی Veichi - پاناسونیک Panasonic  - میتسوبیشی Mitsubishi - هیوندای Hyundai - تکو Teco - کینکو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلی Allen Bradley - فوجی الکتریک Fuji Electric - وگ Weg - ریچ Rich - ای ایستار iAstar - لوری سومر Leroy somer - پاور الکترونیکس power electronics - بالدور Baldor - فانوک Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوکام Aucom .

برندها های خودروهای سنگین و راهسازی ( تعمیر ایسیو ) :

اسکانیا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  کاترپیلار Caterpillar - کماتسو Komatsu - هیوندای Hyundai - داف DAF - ایوکو Iveco - هینو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماک Mack - ایسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - کمنز Cummins - هیتاچی Hitachi - کامینز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعمیرات اینورتر ) با کارشناس فنی تماس حاصل فرمائید : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حیدری

اطلاعات تماس بیشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سایت منبع : www.e-s-p.ir
ایمیل : workshop.esp.ir@gmail.com
اینستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۰۵ توسط:Barrett موضوع: نظرات (0)

تببلیغات گوگل ادز برای دامنه IR

 

خوشبختانه جدیدا گوگل ادز امکان تبلیغ مستقیم وب سایت با دامنه آی آر (ir) را فراهم نموده است تا دیگر نیاز به دامنه های بین المللی جهت صرفا تبلیغات در گوگل نباشد فقط تنها محدودیتی که وجود دارد این است که تبلیغات گوگل دامنه IR شما آمریکا نمایش داده نمیشود .

 

تبلیغات گوگل ادز یکی از هوشمندانه ترین نوع بازایابی و تبلیغات هدفمند در عصر نوین می باشد که مورد توجه 90 درصد کسب و کارهای موفق قرار گرفته است.

 

سفارش در گوگل با سیستم شیک رنک

در این سیستم شیک رنک محاسبه هزینه ها به صورت کلیک میباشد و بر اساس هر کلیک مبلغی از شارژ کلی کمپین گوگل ادوردز خریداری شده کاربر کسر میگردد و تا زمان اتمام شارژ بصورت نامحدود سفارش شما در گوگل به نمایش در می آید .

پس بنابراین کاملا هوشمندانه بودجه شما جهت تبلیغات مصرف می شود.

 

 

1- سرعت

این مورد تقریبا از جذاب ترین بخش های تبلیغات گوگلی است و چیزی است که به بهترین نحو می تواند شرکت ها را شگفت زده کند از اینکه می توانند جذب مشتریان آنلاین دریافت کنند.

تبلیغات کلیکی به شدت می تواند سریع تر از سئو برای شما نتایج مطلوب را به ارمغان بیاورد. به معنای واقعی کلمه شما می توانید بلافاصله جایگاه خود را به سمت اولین رتبه و در بالاترین جایگاه از موتورهای جستجوگر ارتقا دهید. این نکته مهم است که به یاد داشته باشید که اگر شما با دقت بودجه بندی نکرده باشید، ممکن است بودن شما در صدر تمامی جستجوها تنها برای مدت کوتاهی باقی بماند.

هر آن چه گفته شد به این معنا نیست که شما نیازی به انجام سئو ندارید، چون این روش تبلیغات کاملا به بودجه شما بستگی دارد. اگرچه که این روش یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب ترافیک به وب سایتتان است، به تر است بطور همزمان نیز روی سئوی وب سایتتان کار کنید تا شما را به صفحه اول گوکل و در جستجوهای اول نشان دهد.

 

2- گوگل بشدت روی تبلیغاتش پافشاری و اصرار دارد

زمان زیادی نگذشته از وقتی که گوگل تنها ۱ تا ۲ تبلیغ را در صفحه اول خود به نمایش می گذاشت و بقیه را به ستون سمت راست منتقل می کرد. اما اکنون تمام تبلیغات را بالای سایر جستجوها قرار می دهد.(و بعضی را پایین). که حتی می تواند نتیجه به مراتب بهتری از سئو را در ذهن مخاطبان بوجود آورد.

حتی اگر شما کلمات کلیدی منحر به موقعیت مکانی خاصی را انتخاب کرده باشید نتایج جستجوی گوگل به مراتب پایین تر از تبلیغات گوگل و حتی نقشه گوگل ظاهر خواهد شد. و این فقط با تبلیغات در نتایج جستجو پایان نمی یابد.

گوگل آگهی های بیشتری را در مکان های بیشتری نمایش می دهد. گوگل نتایج خرید را در ستون سمت راست نتایج جستجو و گاهی اوقات در بالای یک جستجوی تصویر نمایش می دهد. معنای آن کاملا مشخص است.

گوگل می خواهد به کسانی که به گوگل کمک می کنند کمک کند. باز هم تاکید می کنیم که این قضیه به این معنا نیست که نباید دیگر نگران جستجوی ارگانیک گوگل باشید، این فقط به این معناست که گوگل به شما این اجازه را می دهد تا در هنگامی که دارید به کمک سئو روی رتبه بندی خود کار می کنید بتوانید جایگاه بالایی در جستجوی گوگل داشته باشید. سئوی شما باید ادامه داشته باشد تا آن دسته از مخاطبانی که به دنبال نتایج جستجوی گوگل به تنهایی هستند و تبلیغات را دوست ندارند نیز بتوانید جذب کنید.

 

3- تست کردن

کمپین تبلیغات در گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد تا تمامی جنبه های تلاش هایتان را بررسی کنید، از متن و عکس تبلیغتان گرفته تا صفحه ی ورود و زمان هایی از روز که تبلیغتان برای جستجوگران نمایش داده می شود. شما می توانید از تمامی ابزارهای موجود برای تست کردن استفاده کنید و بعد حتی تصمیم به اعمال تغییرات فوری بزنید.

 

نکته ی بسیار مهم در این جا اتخاذ تصمیمات آگاهانه است.

همه چیز قابل اندازه گیری است. شما می توانید ببینید که چه اقداماتی جواب می دهد و کدام کارها را نباید انجام دهید. شما به سرعت می توانید هر تبلیغی را متوقف و یا حذف کنید و یا آن را تغییر دهید. اگر متوجه شوید که برخی از صفحات فرود (لندینگ پیج) شما مناسب نیستند شما می توانید به راحتی محتوای آن را تغییر دهید تا برای شما موثرتر باشند.

شما همین ترفند هایی که اینجا انجام می دهید را می توانید با سایر روش های تبلیغاتیتان انجام دهید به طور مثال با شبکه های اجتماعی انجام دهید و مطمئن شوید فرایند تبلیغاتی شما دارد به درستی عمل می کند.

 

4- گسترش امکانات

صرفا به خاطر اینکه با یک دسته کلمات کلیدی تبلیغاتتان را شروع کرده اید به این معنا نیست که در آینده نمی توانید آن را توسعه دهید. در حقیقت شما همیشه باید آماده گسترش و یا تغییر کلمات کلیدی منتخب خود باشید. این مورد می تواند به شما کمک کند تا از چیزهایی که مشتریانتان روزانه جستجو می کنند عقب نمانید.

این نوع تحقیق به بخش های دیگر کمپین شما نیز کمک خواهد کرد. همانطور که کلمات خوب و مناسب بیشتری را پیدا کنید و نرخ تبدیل بالا را کشف می کنید، می توانید از تلاش های SEO خود برای پیاده سازی این کلمات کلیدی و موضوعات استفاده کنید.

 

5- انعطاف پذیری

گوگل ادوردز به شما این اجازه را می دهد تا از متغیرهای بسیاری استفاده کنید. از امکانات انتخاب متغیرها روی کلمات کلیدی گرفته تا زمان و مکان دقیقی که می خواهید تبلیغتان منتشر شود.

 

6- هزینه های خود را کنترل کنید و هزینه های تبلیغات خود را به دقت مدیریت کنید

بخشی از انعطاف پذیری این روش این قابلیت است که شما می توانید حداکثر هزینه روزانه خود را تنظیم کنید.در این صورت شما هیچ گاه حتی به طور تصادفی نیز بیشتر از بودجه روزانه خود را خرج نخواهید کرد.

شما همینطور می توانید میزان بودجه خود را در هر زمان که دوست دارید تغییر دهید، مثلا اگر بودجه ی زیادی را به تبلیغاتی اختصاص داده اید که به خوبی کار می کند و به سرعت در طول روز به پایان می رسد ، می توانید به راحتی آن را افزایش دهید.

این نوع تبلیغات می توانید تا حدی وابسته به موفقیت شما در سایر حوزه های تبلیغاتی باشد. برای مثال اگر تبلیغات شما در سایر فضاهای بازاریابی به خوبی پیش می رود، می توانید هزینه های خود را بیشتر به آن سمت هدایت کنید یا اگر تلاش های شما بر روی سئو دارد جواب می دهد، می توانید سرمایه گذاری خود را کم تر کنید و از مزایای جست و جوی گوگل استفاده کنید.

 

مهم ترین موضوع مرتبط بودن است گوگل می خواهد

تبلیغاتی را به کاربرانش تحویل دهد که مربوط به عبارت هایی است که آن ها جست و جو می کنند. در واقع دلیلش آن است که گوگل می خواهد تا آن ها روی تبلیغات شما کلیک کنند. و مردم دقیقا می خواهند روی چیزی کلیک کنند که بیشترین ارتباط و نزدیکی را با نیازهای آن را داشته باشد. گوگل این مورد را با کمک امتیاز کیفیت قضاوت می کند.

اگر کلمات کلیدی شما دارای امتیاز کافی باشد، شما جایگاه تبلیغاتی بهتری را در گوگل، بازدید بیشتر و کلیک بیش تری را دریافت خواهید کرد. امتیاز کیفیت بالاتر همچنین می تواند به کاهش هزینه شما به ازای هر کلیک کمک کند.

در نتیجه شما می توانید ترافیک بیشتری را در ازای هزینه ی کم تری دریافت کنید.

یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز به خوبی با سایر تلاش های تبلیغاتی شما یکپارچه می شود. این امر به شما این اطمینان را می دهد که امتیاز کیفیتی شما بالا خواهد ماند و میزان کلیک دریافتی شما افزایش خواهد یافت.

آیا آماده اید تا کمپین گوگل ادوردز خود را سفارش دهید و فرصت های جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کنید؟

اینجا کلیک نمایید .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۲۵ توسط:Barrett موضوع: نظرات (0)